torsdag 6. oktober 2011

No Prosecco for me today....


          Eg har det veldig fint i England. Dei har blant anna ein liter med Gin til 130 kr og verdens beste chips i passelige posar slik at eg ikkje et for mykje. Men det er ein ting dei ikkje har skjønt......

 Ikkje nok med at dei køyrer på feil side, dei skjønnar ikkje at det norske visakortet og kan være eit IDkort. Så nok ein gong må eg gå tomhendt heim i frå Morrisons utan Prosecco nesten på gråten fordi dei ikkje skjønnar at bankkortet mitt har både Date of Birth, bilete av meg og trist for at eg ikkje orkar å gå heim for å hente pass eller førarkort for å gå tilbake igjen. Så då for eg heller kjøpe litt billeg vin til 40 kr på den lokale "News and Booze" og drukne mine Proseccosorger


Fucking shit...som dei seier her i UK

2 kommentarer:

Frøken Fjeld sa...

Det skjønner de faen meg ikke her i dk heller. Ikke det at de spør etter leg når man kjøper alko allikevel... men på posten må man vise det frem. Og da tenker jeg... hva gjør man hvis man ikke har tatt lappen? Går man rundt med passet sitt i lomma da?

Oselinn sa...

nei eg blir berre oppgitt...og kvar gang det skjer er sure gamle damer i kassa som ikkje har sympati med norske blondiner...

Nei! Trur eg skal begynne å jobbe i verdensbanken eller lignande for å få orden på sakene. JA til bankkort som ID!